Software voor patrimoniumvennootschappen

Vastgoed efficiënt beheren vraagt correcte en snelle opvolging. Meer en meer mensen en bedrijven kopen vastgoed om op die manier een mooi inkomen te generen. Dikwijls wordt de opvolging hiervan onderschat.

Het beheer hiervan houdt meer in dan eenmalig een contract afsluiten en daarna de inkomsten zien binnenkomen. Typisch dien je bijvoorbeeld te zorgen voor indexaties. Ook dien je betalingen van huurgelden, vaste kosten en extra kosten goed op te volgen. Daarbuiten zijn er nog heel wat wettelijke aspecten (certificaten) en praktische zaken zoals het delen van gegevens met de nodige personen.

Index@Work is een erg uitgebreid en eenvoudig te gebruiken softwarepakket. Niet alleen kan je heel je administratie veilig bijhouden, maar evenzeer ook heel wat taken automatiseren. Dit volledig volgens uw eigen werkwijzen en voorkeuren.

Wat biedt Index@Work voor patrimoniumvennootschappen?

Uw administratie veilig in de cloud. Toegankelijk vanuit verschillende locaties. Op PC & Mac.

Volg makkelijk betalingen op dankzij koppelingen met uw bank. Bespaar hierdoor een massa tijd.

Laat Index@Work de berekeningen maken, geef duidelijke en transparante feedback aan uw huurders.

Word verwittigd bij contractverlengingen, onderhoudsmomenten, indexaties. Verlies geen belangrijke data uit het oog.

Werkt u met een team? Maak taken aan voor uzelf en/of uw teamleden. Herstellingen en andere taken worden makkelijk opgevolgd.

Alle documenten die gegenereerd worden (contracten, indexatiebrieven, aanmaningen, …) kunnen in uw eigen stijl gemaakt worden. Pas deze aan naar uw eigen wens of start met onze standaard sjablonen.

Bekijk kort enkele schermen

Stuur indexatiebrieven

Index@Work geeft automatisch aan welke indexatiebrieven gemaakt kunnen worden, en laat toe deze per mail te versturen of af te drukken met 2 klikken. Ook het bij te betalen bedrag wordt automatisch berekend.

Importeer uw bankrekeningen

Uw bankrekeninguittreksels samen met onze slimme software zorgen er voor dat het grootste deel van de betalingen automatisch gekoppeld worden. Daar waar de software niet 100% zeker is, wordt uw feedback gevraagd zodat er zeker geen fouten gemaakt worden. 

Verwittig slechte betalers

Index@Work weet welke bedragen zouden moeten binnenkomen én wat er effectief betaald is. Met enkele klikken kan u een vriendelijke of minder vriendelijke herinnering naar de huurder sturen. Brieven worden automatisch naar uw eigen stijl opgesteld. 

Volg taken op

Index@Work heeft heel wat ‘voorgedefinieerde taken’ die u laten opvolgen of bijvoorbeeld registratie van huurcontracten gebeurd is. Maar ook taken als het opvolgen van herstellingen kunnen goed bijgehouden worden in het programma. Als u met een team werkt, kunnen taken ook toegekend worden aan bepaalde personen.

Nog vele extra’s

Er zijn nog tientallen extra functies. Het bijhouden van certificaten, het opvolgen van onderhoudstaken (liften, brandblussers, rookdetectoren, …), het evalueren dat uw huurders geen terreurverdachten zijn, huurders toelaten om problemen online te melden, …

Om deze functies te demonstreren, nodigen we u graag uit tot een vrijblijvende demo.

Wie gebruikt Index@Work?

Gevestigde patrimoniumvennootschappen

We hebben meer dan 80 gebruikers van onze software in Vlaanderen en Brussel. Samen beheren deze meer dan 21.000 contracten. 

Enkele klanten beheren meer dan 1500 contracten, maar de meeste beheren tussen 50 en 400 contracten. 

Dit zijn dikwijls projectontwikkelaars, of grote KMO’s die een ruim patrimonium hebben opgebouwd dat ze verhuren aan particuliere huurders of aan winkels en kantoren. 

Familiale patrimoniumvennootschappen

Een belangrijke groep van onze klanten zijn ook ondernemers die een mooi patrimonium hebben kunnen uitbouwen, of familale vennootschappen. Ons prijsmodel zorgt er voor dat mensen met een portefeuille van 10 of meer panden een grote winst maken op gebied van tijd, efficiëntie en gebruiksgemak.

Elke nieuwe klant heeft de mogelijkheid persoonlijk begeleid te worden, of deze nu 10 of 1000 panden heeft. Als u liever zelfstandig te werk gaat, hebben we een erg duidelijke online help functie die u helpt met de belangrijkste taken.

+21.000

huurcontracten beheerd met Index@Work

+6.000.000

huurinkomsten elke maand verwerkt

+80

klanten met meer dan 20 panden

8.6

de laatste tevredenheidsscore over Index@Work

Interesse Index@Work aan het werk te zien?

We tonen u graag de mogelijkheden en bespreken uw specifieke vragen.

Na onze demo krijgt u ook de mogelijkheid om de software te testen gedurende 2 weken.

Vul ons contactformulier in en we nemen snel contact met u op!